Marketing and Campaigns

Marketing and Campaigns

Marketing and Campaigns

افزایش کیفیت خدمات پشتیبانی

در صورتی که برای مشتریان خود سیستم پشتیبانی آنلاین دارید یا اینکه قصد دارید چنین کاری بکنید این مطلب برای شما مفید خواهد بود. با توجه به اینکه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان  ماژول پشتیبانی (تیکتینگ) را نیز دارا می باشد، پرسش اینست که ایا می توان از این سیستم برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی نیز استفاده کرد؟


خدمات پشتیبانی

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم بستگی دارد به اینکه تا چه حد با گزارشات سیستم آشنایی دارید و چقدر می توانید از این گزارشات در بهبود عملکرد واحد پشتیبانی آنلاین خود استفاده کنید. همانطور که می دانید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای گزارشات بسیار کاربردی می باشد و از مزایای این سیستم امکان ساخت گزارشات مورد نظر توسط خودتان می باشد. در مورد گزارش ساز در پستهای بعدی بطور مفصل توضیح خواهم داد ولی باید بگویم که این گزارشات بینهایت کاربردی می باشند. برخی از گزارشاتی که قطعا در بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شما موثر خواهد بود به شرح زیر است:

1. گزارش تعداد تیکتهای صادر شده بر اساس ماههای مختلف
با یک بررسی کلی و مقایسه با امار فروش می توانید تشخیص دهید که آیا محصولات یا خدمات شما بهبود پیدا کرده است یا اینکه هرروز تعداد تیکتهای شما زیادتر می شود و با این مقایسه می توانید برای بهبود عملکرد محصول یا خدمات خود اقدام نمایید.

2. گزارش تعداد تیکتهای بسته شده توسط هر کاربر
با این گزارش می توانید عملکرد پرسنل واحد پشتیبانی خود را بررسی کرده و درصورت مشاهده تفاوت زیاد در تعداد تیکتهای بسته شده توسط پرسنل مختلف نسبت به بررسی آن اقدام بعمل اورید.

3. گزارش میانگین زمان پاسخ به تیکتهای وارده
با این گزارش می توانید خیلی راحت شاخصی برای پاسخگویی هرچه سریعتر به مشتریان توسط پرسنل ایجاد کنید و نسبت به بهبود مستمر آن تلاش نمایید.

4. گزارش تعداد تیکتهای صادر شده بر اساس نوع محصول یا سرویس
این گزارش شما را نسبت به کالا یا سرویسی که بیشترین خدمات را مشتریان بابت آن می گیرند مطلع می کند و شما می توانید در پی علت و رفع آن باشید.
و گزارشات جالب دیگر که پس از توضیح مفصل راجع به گزارش ساز در یک پست دیگر توضیح خواهم داد.

  • Morteza Hojati

خدمات پشتیبانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی